Artikler med fagfellevurdering
Backer-Grøndahl, A. og Helland, S., S. (2020). Måleegenskaper ved den norske versjonen av Preschool Anxiety Scale – Revised (PAS-R). Psyktestbarn, 4. http://doi.org/10.21337/0068.
Artikler uten fagfellevurdering
Talgø, K. H. (2020). Forskningsnytt. KONTEKSTonline, nr. 5.
Talgø, K. H. (2020). Hva betyr sosial kompetanse for barn? forskning.no.
Talgø, K. H. (2020). Hvordan oppdager psykologer barn og unge som mangler empati? forskning.no
Talgø, K. H. (2020). Foreldre som bryr seg bidrar til at barn lykkes på skolen. forskning.no.
Utgarden, I.-H. (2020) Forskningsnytt. KONTEKSTonline, nr. 6.
Rapporter
Bøker og bokkapitler
Ogden. T. (2020). Skolens mål og muligheter. Gyldendal. ISBN: 9788205535909.